Založení společnosti BMK servis "Prodej a servis domácích spotřebičů" panem Miloslavem Klatovcem, a to v garáži svých rodičů na Praze 5. V následujícím roce byla otevřena vlastní malá provozovna v Holečkově ulici v Praze 5. Zároveň do ní nastoupil také první zaměstnanec.
Začátek spolupráce s americkou společností General Electric, a to od jejího vstupu na náš trh. Začala poprvé spolupráce na celorepublikovém servisu na veškeré její výrobky, včetně amerických chladniček typu SBS. Od tohoto roku začala být firma označována jako Autorizované servisní středisko.
Otevření první prodejny s Domácími spotřebiči na Plzeňské ulici v Praze 5. Zahájení spolupráce s učilištěm Dopravního podniku a.s. na odborné praxi učňů.
Otevření nové velké prodejny na Plzeňské ulici na Praze 5. Rozšíření sortimentu na malé spotřebiče a drobného elektra včetně vestavných spotřebičů.
Otevření nového servisu v Mahenově ulice na Praze 5, kde působí firma dodnes, a to s veškerým komfortem a špičkovým technickým zázemím. Tyto prostory byly vybaveny nejmodernějším vybavením, aby splňovaly vysoké nároky na veškerou diagnostiku a kvalitu prováděných oprav.
Začátek Gestorské spolupráce s významnými značkami – Ardo, Baumatic, Candy. Poskytnutí servisu na určitém území, a to prostřednictvím naší servisní sítě vlastních techniků, kteří byli vyškoleni v mateřských výrobních závodech. Zároveň došlo k rozšíření skladu náhradních dílů.
Zahájení spolupráce se společností Samsung ČR, jako servisní Gestor, přineslo nejen obrovské know-how, nové zkušenosti a přechod na modernější technologie, ale také to bylo pro společnost velkým milníkem.
V tomto roce byla otevřena první pobočka v Táboře a začala spolupráce se společností B/S/H/ na značky
BOSCH, SIEMENS v oblasti Jižních Čech.
Na základě těchto významných mezníků a úspěchů firmy BMK servis, byla firma transformována na právnickou společnost. Dále se vedení společnosti
rozhodlo požádat o prověření kvality QMS, a to získáním certifikátu jakosti ISO 9001.
Zahájení spolupráce se společností Digestoře Sirius. I této společnosti byla v rámci celé Gesce poskytnuta spolupráce v celé ČR.
Rozšíření sídla společnosti. Výsledkem bylo otevření reprezentační prodejny a zvětšení technického zázemí. V tomto roce byla také zahájena spolupráce s dalším významným partnerem, a to společností K+B Expert, v rámci poskytnutí Gestorského servisu pro značku ECG.
Přelomový rok, kde BMK servis vyhrálo výběrové řízení pro italskou společnost Candy - Hoover na zajištění servisu v rámci Gesce pro celou ČR. V tento moment se Candy - Hoover stal nejdůležitějším a největším partnerem. Zároveň byla otevřena druhá pobočka, a to v Brně.
V tomto roce došlo ke kompletní restrukturalizaci interních procesů a celá společnost se stala plně digitalizovaná. Zároveň se společnost BMK servis zapojila do projektu "Jsem zpět", který podporuje dětské domovy, chráněné dílny nebo domovy seniorů. Začala také spolupráce s Italskou značkou SMEG.
Další velkým partnerem společnosti BMK servis se stala značka Hisense. K jejímu vstupu na Český trh se významně podílela také společnost BMK servis, a to kompletním zajištěním servisu a podpoře jak v ČR, tak i na Slovensku. Společnost BMK servis se stala největší servisní sítí v celé ČR.
Centralizování servisu malých spotřebičů z celé republiky do Táborské pobočky. Začátek spolupráce s některými pojišťovnami na poskytování servisních služeb v rámci pojištění spotřebičů.
Jelikož se filozofie vlastních techniků v rámci Gesce velmi osvědčila, byly postupně otevřeny ještě další pobočky, a to v Toužimi a České Lípě.
Vstup společnosti Haier na český trh. Tato společnost je několik let po sobě světovou jedničkou ve výrobě domácích spotřebičů různých značek. Proto spojení největšího světového a tuzemského leadera v tomto oboru, vedlo k racionálnímu kroku spolupráce nejen ze strany servisu, ale také podporou prodeje, technické podpoře a ostatních benefitů celé skupiny.
Přestěhování pobočky Tábor do nových reprezentativních prostor. Při tomto projektu se společnost BMK servis rozrostla o vlastní logistický sklad, servisní vývojové pracoviště na malé spotřebiče, školící centrum a v neposlední řadě také o velké servisní zázemí společnosti.
Otevření nové pobočky ve Svitavách. Dále společnost BMK servis začala spolupracovat s Italskou značkou Lofra.
Společnost BMK servis rozšířila spolupráci jako servisní Gestor o Americké spotřebiče značek Sub-Zero a Wolf.